Pneuri – Caracteristici geometrice

Anvelopa este umflata la presiunea maxima de regim si nu este incarcata cu sarcini exterioare. Se considera o sectiune transversala, dupa un plan care contine axa de rotatie a pneului.

caracteristici geometrice anvelope pneuri

Categorii de utilizari:

1. Autovehicule cu doua roti: motocilcete, scutere, mopede, biciclete cu motor;

2. Autoturisme, inclusiv roti de rezerva speciale;

3. Autocamionete, inclusiv autocamioane pentru livrari;

4. Autovehicule comerciale, inclusiv MPV-uri (multipurpose vehicles);

5. Autovehicule pentru prelucrarea solului: vehicule de transport, incarcatoare, gredere;

6. Tractoare industriale, inclusiv pneuri solide din cauciuc;

7. Vehicule si masini agricole: tractoare, masini, trailere

Cerinte in utilizare:

1. Confort anvelopa: suspensie ”moale”, zgomot redus, rulare uniforma (bataie radiala redusa);

2. Comportare la virare pneu: forta la volan, precizia virarii;

3. Control stabil al directiei cauciuc: stabilitate la mers rectiliniu, stabilitate la virare;

4. Siguranta in deplasare anvelope auto: asezarea pneului pe janta, aderenta dintre anvelopa si drum;

5. Durabilitate pneu: stabilitate structurala, performante la viteze ridicate, presiunea de spargere, rezistenta la intepare;

6. Economicitate anvelopa: durata de utilizare estimata, modul de uzare, uzarea flancului, rezistenta la rulare, capacitatea de resapare.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Lasa un raspuns

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>