Anvelope Barum – Scurt istoric producatori anvelope

Marca de anvelope Barum s-a bucurat de o buna reputatie si isi consolideaza continuu pozitia sa pe piata. De-a lungul ultimilor 70 de ani pe baza experientei acumulate, producatorul de cauciucuri Barum a crea anvelope in care puteti avea incredere. Locatiile de productie Barum se numara printre cele mai moderne din Europa si aici fiecare anvelopa in parte este supusa unor verificari stricte pentru a asigura performanta pe distante lungi si calitatea inainte ca aceasta sa paraseasca fabrica.

Indiferent daca optati pentru anvelope de vara Barum sau/si cauciucuri de iarna Barum, puteti fi siguri ca alegeti o anvelopa care nu numai ca are un pret atractiv, ci care va va servi pentru mult timp. Urmatorul scurt rezumat va arata cum s-a dezvoltat compania dintr-un mic fabricant de incaltaminte intr-un producator de anvelope de mare succes.

1924 Producatorul de incaltaminte Bata fabrica talpi de cauciuc in Cehoslovacia.

1932 Costurile mari legate de transportul feroviar au sugerat companiei sa creeze propria flota de vehicule pentru transportarea marfurilor.

1934 Pentru a preveni costurile ridicate legate de importarea anvelopelor pentru propria flota de vehicule, compania se hotaraste se le produca pe cont propriu. Bata investeste masiv in domeniul anvelopelor.

1945 Companie mixta ale celor trei companii importante producatoare de cauciuc din Cehoslovacia – Bata in Zlín, Rubena in Náchod si Mitas. S-a infiintat compania Barum.

1966 Construirea fabricii actuale din Otrokovice.

1967 Prima anvelopa radiala este fabricata in fabrica din Zlín.

1972 Incepe productia de anvelope in Otrokovice. Fabricarea de anvelope este transferata din Zlín la Otrokovice.

1990 Se inregistreaza denumirea corporatiei “Barum Otrokovice”.

1992 Se semneaza un contract de societate-mixta cuContinental AG.

1993 In data de 1 martie , in urma acestui contract, se infiinteaza Barum Continental s.r.o. Group of Companies, Barum devenind astfel parte din Grupul Continental.

In prezent se implementeaza un program de investitii majore, avand ca obiectiv modernizarea fabricii Barum din Otrokovice. In momentul de fata este cea mai moderna fabrica de anvelope din Europa.

anvelope vara anvelope iarna barum

Anvelope Michelin – Scurt istoric producatori anvelope

In 1889, doi frati, André si Edouard Michelin, s-au imbarcat intr-o fantastica odisee umana si industriala pentru a dezvolta solutii de transport modern prin inovatie continua. Grupul Michelin si-a inceput activitatea in Romania in august 2001 si a cunoscut o dezvoltare rapida. In prezent, Michelin detine in Romania trei fabrici, un atelier de resapare si o retea comerciala. Michelin Romania produce diferite tipuri si marci de anvelope, comercializeaza anvelope noi si resapate printr-o retea nationala de distributie, exporta anvelope si cord metalic in Europa si America de Nord. Oferta Michelin include anvelope de vara, cat si anvelope de iarna.

anvelope vara si iarna michelin

De la infiintarea companiei, misiunea Michelin a fost sa contribuie la progresul mobilitatii bunurilor si persoanelor, si mai mult, la dezvoltarea societatii. Scopul general al producatorului de anvelope Michelin este acela de a satisface nevoia umana de a socializa, a schimba experiente si de a descoperi. Michelin se angajeaza sa-si desfasoare fiecare aspect al afacerii sale intr-un mod responsabil. Aceasta include furnizarea de solutii ce in ce mai eficiente pentru a satisface asteptarile si aspiratiile clientilor si actionarilor. Aceasta inseamna sa respecte mediul natural in timp ce opereaza ireprosabil din punct de vedere economic.

O mascota celebra: Bibendum este un simbol absolut unic care intruchipeaza esenta spiritului vizionar Michelin. Omuletul Michelin a fost creat pentru prima oara in 1889 de catre imaginatia fratilor Michelin si de catre pensula talentatului artist de postere O’Galop, adica Marius Rosssillon. Omuletul Michelin a fost imediat un fantastic succes si practic din 1889 a evoluat constant pentru a fi “modern”. Calitatile sale au facut ca, in urma unui sondaj realizat de Financial Times, sa fie votat drept „Cel mai bun simbol al secolului”.

omulet anvelope cauciucuri michelin

Anvelope Dunlop – Scurt istoric producatori anvelope

Inca din anul 1888 John Boyd Dunlop, un veterinar scotian ce locuia in Belfast, a inlocuit anvelopele solide de la tricicleta fiului sau cu benzi subtiri din cauciuc, lipite intre ele si umflate cu aer. A fost primul pas pe drumul unei marci care urma sa furnizeze unele dintre cele mai cunoscute produse din toata lumea.

La acea vreme, John Boyd Dunlop nici nu isi imagina ca prelucrarea acelor anvelope provizorii va duce la revolutionarea transportului in intreaga lume. Cati dintre noi realizeaza astazi ca datoram placerea de a conduce si siguranta sporita pe sosea unui copil pe o bicicleta? John Boyd Dunlop este inventatorul primei anvelope pneumatice.

Astazi, anvelopa pneumatica are peste 120 de ani. Dunlop sarbatoreste o istorie de succes si rolul pe care aceasta marca l-a jucat in inovatiile si imbunatatirile aduse performantei anvelopelor de-a lungul anilor. Istoria anvelopelor Dunlop este strans legata de inovatiile lansate de companie, indiferent daca produc anvelope de vara sau anvelope de iarna.

Istoria Dunlop merge mana in mana cu implicarea in sporturile cu motor in toate formele, deoarece transferul de tehnologie proprie curselor la condusul pe sosea este o traditie care a inceput odata cu compania. Pe parcursul a peste 120 de ani, Dunlop a obtinut rezultate remarcabile in competitii, incluzand cele 34 de victorii la celebra cursa de anduranta de 24 de ore de la Le Mans.

In prezent, Dunlop continua sa se implice intr-o gama larga de sporturi pe doua sau patru roti, in intreaga lume. De peste 120 de ani, inovatiile Dunlop si succesul obtinut de companie in sporturile cu motor au permis acestei marci sa isi cladeasca o reputatie extraordinara in randul pasionatilor de masini si motociclete din intreaga lume.

john dunlop anvelope auto

Anvelope Continental – Scurt istoric producatori anvelope

In calitate de principal producator si numarul 1 in distributia de echipamente originale auto din Europa, Continental este simbolul anvelopelor de inalta tehnologie proiectate in Germania. In mod constant, anvelopele Continental isi confirma pozitia de lider in testele de specialitate si sunt superioare prin siguranta maxima data de distanta scurta de franare.

Cea mai recenta inovatie de la expertii Continental sunt anvelopele ContiSportContact 5P. O anvelopa care ofera maximum de siguranta si placerea de a conduce destinata autoturismelor sportive si foarte performante. Anvelopele Continental sunt ajustate individual pentru a raspunde cerintelor specifice ale pozitiei puntilor fata si spate. Avand o directie precisa si o aderanta maxima in toate conditiile, autovehiculele ating potentialul maxim pe carosabil. ContiSportContact 5P nu numai ca ruleaza repede, dar se si opreste rapid. Prin urmare, este recomandata de experti importanti in domeniu. Anvelopa ContiSportContact 5P este disponibila intr-o gama de dimensiuni incepand cu 18 inch.

Producatorii de anvelope Continental recomanda sa sofati intotdeauna avand o adancime suficienta a caii de rulare. O adancime corecta a caii de rulare ofera o siguranta sporita atunci cand franati si minimizeaza riscul de acvaplanare. Din acest motiv, Continental recomanda ca adancimea caii de rulare sa fie verificata cu regularitate. Anvelopele de vara trebuie inlocuite cand adancimea caii de rulare este de 3 mm.

Performanta de clasa mondiala, tehnologia inovatoare si munca perfecta in echipa sunt calitati ce caracterizeaza anvelopele Continental si inspira milioane de oameni in fiecare parte a globului. Continental este sponsorul oficial al Campionatul Mondial FIFA 2014 Brazilia.

anvelope continental contisportcontact 5P

Anvelope Goodyear – Scurt istoric producatori anvelope

Cea dintai mentiune oficiala despre anvelope dateaza dintr-un manuscris din anul 1350 i.Hr., in care erau descrise rotiile carului faraonului Tutankhamon care erau invelite cu piele. Istoria brandului Goodyear incepe in anul 1898 cand Frank Seiberling a infiintat in Akron, Ohio, SUA, compania The Goodyear Tire & Rubber, utilizand numele lui Charles Goodyear, cel care a descoperit in 1839 vulcanizarea cauciucului natural.

istorie anvelope goodyear

Initial, compania Goodyear cu numai 13 lucratori, a produs cauciucuri pentru biciclete si vagoane. Compania s-a dezvoltat an de an si incepand cu anul 1916 a devenit cea mai mare producatoare de cauciucuri din intreaga lume. La cest fapt au contribuit inovatiile, tehnologiile originale si perfectionarile aplicate anvelopelor. Astazi, compania Goodyear este situata printre primii trei producatori de anvelope auto din lume, fiind prezenta pe cele sase continente cu vanzari anuale mari. Goodyear produce atat anvelope de vara, cat si anvelope de iarna.

anvelope goodyear

In prezent, compania are o productie diversificata, de la anvelope pentru autovehicule, avioane, masini industriale si grele pana la diferite tipuri de furtuni si tuburi elastice, talpi de pantofi si piese pentru aparate si instrumente electrice care necesita drept material de baza cauciucul. De-a lungul celor 112 ani de existenta Corporatia Goodyear a preluat in portofoliul sau alte marci precum anvelope Dunlop, anvelope Fulda, anvelope Debica, anvelope Sava, anvelope Kelly, etc.

Din gama celor mai recente anvelope lansate de Goodyear face parte si anvelopele Goodyear Ultra Grip Ice+ cea mai eficienta anvelopa pentru conditiile extreme ale iernilor nordice, utilizata cu succes in Finlanda, Suedia, Norvegia, Rusia si in Tarile Baltice, care reduc riscurile alunecarii pe gheata si pe zapada. Tehnologia combina invelisul dublu cu canelurile hibride. Acest tip de anvelope este diversificat in 23 de dimensiuni ce corespund utilizarii pe jante cu dimensiuni intre 13 si 17 inch si viteza maxima de 190 km/h.

Anvelope Goodyear Ultra Grip

Pe automobile moderne si-au facut aparitia si alte tehnologii care fac mai sigur rulajul: anvelopele Runflat care pot rula maxim 80 km cu o viteza maxima de 80 km/h in pozitie dezumflata si sistemele de supraveghere a presiunii in anvelope care, potrivit prevederilor UE, se vor generaliza, urmand sa echipeze toate clasele de automobile incepand cu anul 2012.