Gasirea cauciucului premium pentru roti mai mici nu este intotdeauna cea mai usoara sarcina in zilele noastre si acesta este principalul motiv pentru care firma britanica de anvelope, Avon, tocmai a lansat micuta anvelopa de vara ZT7.
Disponibil intr-o varietate de echipamente pentru jantele de 14 si 15 inchi, acesta ofera o tractiune imbunatatita (fata de ZT5 de iesire), impreuna cu franare pe teren umed, aderenta laterala si raspuns la directie mult imbunatatite.
Datorita aripioarelor care atenueaza zgomotul, este, de asemenea, cea mai silentioasa anvelopa de la Avon de pana acum, astfel incat nu va inabusi zgomotul esapamentului de performanta sau submarinul de 15 inchi din portbagajul dumneavoastra.
COLOGNE, Germania – Bridgestone Corp. a regândit modul în care proiectează și produce anvelope pentru a reduce greutatea produselor fara nici un compromis în ceea ce priveste performanța de uzură, în conformitate cu o prezentare sustinuta la conferința Future Tire care a avut loc intre 11-12 iunie la Köln.
Noua tehnologie, numită “Enliten”,
utilizează o inovatie revoluționară
pentru a reduce greutatea cu 10% în medie, comparativ cu o anvelopă de vară
clasă premium, a spus Bridgestone. De asemenea, reduce rezistența la rulare a
anvelopei cu până la 20%.
Bridgestone se așteaptă în curând să anunțe
parteneriate cu producătorii de vehicule care vor vedea anvelopele fabricate cu
tehnologia Enliten utilizate pe vehiculele vândute pe piața europeană.
Potrivit Bridgestone, tehnologia Enliten foloseste un mix de amestecuri de cauciuc și
un concept de design dedicat matritei care îmbunătățeste performanța la uzură
și reduce adancimea profilului. În plus, căptușeala interioară ranforsată a anvelopei
este mai subțire.
Aceste măsuri de proiectare asigura fabricarea anvelopelor cu tehnologii ce utilizeaza mai putine materii prime, în același timp reducând consumul de carburant și emisiile de CO2 la vehiculele cu combustie și prelungirea duratei de viață a bateriei și a distantei parcurse de vehicule electrice, a adăugat Bridgestone. Anuntand aceasta evolutie, Bridgestone a menționat că legislativul european a stabilit obiective stricte pentru producătorii de echipamente originale privind reducerea emisiilor de CO2 generate de vehiculele lor. Paolo Ferrari, CEO si presedinte al Bridgestone EMEA, a numit Enliten un „mare pas înainte“ pentru viziunea de mediu Bridgestone pe termen lung privind fabricarea de produse din materii prime care sunt pe deplin regenerabile și sustenabile până în 2050 și mai departe.
Davanti Tyres reprezinta un brand nou si inovator, lansat in 2015, care a cucerit rapid piata din UK. Proiectate de inginerii din Marea Britanie si produse in una dintre cele mai avansate fabrici de anvelope din lume, anvelopele Davanti sunt create avand in minte trei obiective : performanta, eficienta si confort.
Testate independent in Spania la IDIADA (Institute for Applied Automotive Research), rezultatele etichetarii UE pentru anvelopele de la Davanti rivalizeaza cu cele ale producatorilor traditionali premium, dovedindu-se ca ofera performante exceptionale pe carosabil umede si o calatorie extrem de linistita.
Cu o gama in extindere rapida, incluzand multe montari de nisa, Davanti Tyres produce anvelope pentru autoturisme cu dimensiunea jantei de pana la 22 inch, in completare cu o gama larga pentru van-uri comerciale.
Oricare ar fi conditiile de drum, indiferent de cursa, conduceti cu anvelopele Davanti.
Compania Toyo Tire & Rubber Co. Ltd. (cu sediul actual la Osaka, presedinte Takuji Yamamoto), va celebra 70 de ani de la fondarea companiei la 1 august 2015
Toyo Tires a luat fiinta in august 1945 cu speranta unei noi generatii, chiar inainte de anuntarea sfarsitul celui de-al Doilea Razboi Mondial. Astazi compania Toyo Tire & Rubber Co. Ltd. dezvolta, produce si livreaza clientilor din intreaga lume o gama larga de produse, incluzand produsul de baza – anvelope de automobile, cauciuc anti-vibratii pentru automobile, produse din uretan si cauciuc industrial, desfasurandu-si activitatea in peste 100 de tari si regiuni.
Pentru aceasta ocazie, va fi lansat un logo aniversar, “7” reprezentand “o sageata ce se extinde spre o crestere economica viitoare rapida” si “0” simbolizand “lucrul in echipa conectata.”
De asemenea, in august compania se va muta in noul sediu central ce se construieste in Itami City, prefectura Hyogo.
In mesajul sau din noiembrie 2014, presedintele companiei Takuji Yamamoto a aratat printre altele :
“Suntem profund recunoscatori numerosilor clientii si filialelor, al caror sprijin a facut posibila pentru compania noastra sustinerea si dezvoltarea afacerii in acesti 70 de ani.
Toyo Tires este o companie de productie “orientate spre tehnologie”, care a lucrat necontenit sa cultive temelia tehnologiei sale unice, iar aceasta abordare de baza nu se va modifica in viitor. In scopul consolidarii cresterii globale strategice a afacerii noastre si realizarii unei gestionari mai agile prin cresterea rapiditatii luarii deciziilor, Toyo Tires va centraliza functiile sale de conducere si va stimula mobilitatea interna si sentimentul de unitate in incercarea de sustinere a cresterii inovatoare.Eu cred ca valoarea activitatii unei societati de afaceri incepe numai prin a-si asuma propria viata ca rezultat al utilitatii sale pentru clienti, piete si societate, si in plus, ca increderea se castiga prin depasirea tuturor asteptarilor.
Prin urmare, doresc companiei noastre sa fie un grup corporativ, in care fiecare salariat se angajeaza sa fie util clientilor nostri, pietelor si societatii in intregul spectru al afacerii noastre, de la tehnologie, productie si vanzari la planificare si management.
Vom continua sa servim nevoile clientilor nostri si sa le depasim, pentru a oferi produse de inalta calitate, care asigura confort si noi surprize uimitoare la tot mai multi oameni.”
Bridgestone America l-a desemnat pe Paul Oakley, noul Vice-Presedinte al departamentului de comunicare al companiei.
,,Ne-am dorit intotdeauna sa avem o strategie de comunicare inovatoare si bine legata prin care sa implicam toate partile interesate, sa sustinem brand-urile noastre si sa protejeaza reputatia companiei”, a declarat Christine Karbowiak, Chief Administrative Officer si Vice-Presedinte Executiv Bridgestone America. ,,Sunt sigura ca experienta vasta a lui Paul Oakley in directionarea comunicarii integrate, atat pentru actionarii interni, cat si pentru cei externi, va reprezenta un atuu extraordinar in planul nostru de consolidare a reputatiei si a strategiilor de implicare in cadrul companiei.”
Potrivit producatorului de pneuri, Oakley are in spate o vasta experienta in gestionarea proiectelor de comunicare corporate si de marketing. In trecut acesta a lucrat pentru The Dow Chemical Co. ca Director de Comunicare la nivel mondial si afaceri regionale publice si guvernamentale, dar si pentru Corporate Technology Communications din Chicago ca Account Director. Oakley, care si-a obtinut diploma de licenta in relatii publice la Universitatea Northern Arizona, il va inlocui pe Dan MacDonald, care a parasit compania Bridgestone Americas vara trecuta.