Goodyear îmbunătățește sistemul de monitorizare a pneurilor EMTrack pentru OTR

Goodyear și-a îmbunătățit sistemul de monitorizare a anvelopelor pentru a permite colectarea mai rapidă și mai precisă a datelor critice ale anvelopelor, cum ar fi adâncimea benzii de rulare, nivelurile de presiune și alți indicatori. “Sistemul EMTrack îmbunătățit oferă, de asemenea, o stocare convenabilă a datelor bazate pe cloud și o capacitate de raportare mai robustă, datorită adăugării noului App Goodyear EMTrack”, a declarat Eric Matson, directorul general pentru tehnologii de teren.

” Acest lucru va oferi operatorilor din industria minieră, construcțiilor, exploatari de cariera și portuare o platformă îmbunătățită, astfel încât să poată lua decizii și mai informate cu privire la valorile active ale acestora. “”.

Cea mai recentă versiune a sistemului EMTrack pornește de la tehnicienii de anvelope Goodyear care efectuează sondaje de flotă folosind unelte de scanare EMTrack pentru a capta presiunea anvelopei, adâncimea benzii de rulare și alte măsurători critice.

Datele de performanță ale anvelopei se încarcă automat prin Bluetooth către o platformă bazată pe cloud pentru stocarea protejată prin parolă și acces facil. Utilizatorii finali pot apoi să descarce datele în rapoarte personalizabile și ușor de citit, care arată performanța anvelopei.

“Prin aplicația Goodyear EMTrack, utilizatorul poate vizualiza datele colectate și rapoartele simultan și în timp real, indiferent de locația lor geografică, pentru o vizibilitate completă”, a spus Matson.

Utilizatorii finali pot vizualiza datele de performanță ale anvelopelor lor pe durata intregii activitati și chiar si in stationare pentru anvelope specifice, calculând costul pe oră, costul pe tonă și alte valori cheie.

“Printre alte beneficii, acest lucru va ajuta utilizatorii finali să identifice, dacă este cazul, oportunități de întreținere pentru a asigura o performanță optimă a pneurilor”, a spus el. “Și informațiile colectate prin Goodyear EMTrack pot contribui, de asemenea, la prognozarea viitoarelor cerințe ale pneurilor.

“Nevoile clienților noștri continuă să evolueze”, a adăugat domnul Matson. “Produsele de încredere, asistența la nivel mondial, serviciile de încredere și instrumentele de management pe care Goodyear le oferă – cum ar fi EMTrack – sunt, de asemenea, în plină evoluție. Suntem încrezători că sistemul îmbunătățit EMTrack Goodyear poate contribui la îmbunătățirea eficienței operaționale a utilizatorilor finali și la scăderea costurilor de operare”.

Sursa : tirebusiness.com

Auto Bild 2017 – pretest eliminatoriu pentru anvelope de vara

Ca si in anii precedenti, revista germana de specialitate Auto Bild a separat graul de neghina in testul de anvelope de vara 2017 cu o runda de calificare. In acest an au fost alese 52 de anvelope de vara cu dimensiunea 225/50 R17 W/Y care au fost montate pe o masina BMW Seria 3. Testul a constat in franarea pana la oprire, de la 80 kmh pe suprafata umeda si de la 100 kmh pe suprafata uscata si inregistrarea distantei parcurse, primele 20 clasate fiind apoi selectate pentru testul final complet. In acest an au fost lansate pe piata noi modele de anvelope de catre Continental, Bridgestone, Fulda, Sava si Toyo. Din pacate Michelin a fost reprezentata de Primacy 3 si nu de noul Pilot Sport 4. Mai jos este prezentat tabelul cu rezultatele consemnate. Aproape nesurprinzator Continental castiga primul test din 2017 cu noul Premium Contact 6. Principalele surprize au fost relevate de Bridgestone care a castigat testul la  franare pe carosabil umed cu un rezultat foarte bun, acolo unde, de obicei, se zbatea sa performeze, Falken care a depasit unele dintre brandurile mari, cu o performanta echilibrata excelenta si bine apreciatul Nokian care a fost depasit de branduri ca Maxxis si Leao (cu modele noi pentru 2017!).  Urmariti rezultatele testului complet !

Tabel final cu distantele de franare inregistrare pe asfalt umed si uscat

Loc Producator Model Asfalt umed (m) Asfalt uscat  (m) Total  (m)
1 Continental PremiumContact 6 35 34,9 69,9
2 Hankook Ventus Prime3 35,7 34,3 70
3 Falken Azenis FK510 34,8 35,5 70,3
4 Pirelli Cinturato P7 Blue 36,6 34,1 70,7
5 Bridgestone Turanza T001 Evo 34,6 36,2 70,8
6 Uniroyal RainSport 3 34,7 36,4 71,1
7 Dunlop Sport Maxx RT 2 38,3 34,4 72,7
8 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 37,5 35,2 72,7
9 Fulda SportControl 2 37,9 35,1 73
10 Michelin Primacy 3 38,6 34,6 73,2
11 Sava Intensa UHP2 38,3 35,3 73,6
12 Vredestein Ultrac Satin 37,5 36,2 73,7
13 Kumho Ecsta HS51 38 36,9 74,9
14 Toyo Proxes Sport 38,3 36,7 75
15 Yokohama Advan Fleva V701 40,2 34,9 75,1
16 Leao Nova Force 38,9 36,4 75,3
17 Avon ZV7 39,7 35,8 75,5
18 Maxxis Premitra HP5 40,5 35,4 75,9
19 Cooper Zeon CS8 39,2 37 76,2
20 Nokian zLine 40,2 36,1 76,3
21 Apollo Aspire 4G 41,4 35,8 77,2
23 Mabor Sport-Jet 3 40,6 36,7 77,3
22 Nexen N´Fera SU1 40,2 37,1 77,3
24 Nankang Sportnex AS-2+ 40,8 36,7 77,5
26 Aeolus Steering Ace AU01 41,1 36,6 77,7
25 Zeta ZTR 10 40,7 37 77,7
27 BF Goodrich g-Grip 41,8 36,2 78
28 Federal Formoza AZ01 40,6 37,6 78,2
29 Hifly HF805 40,9 37,5 78,4
30 Headway HU901 41,2 37,4 78,6
32 Toledo TL 1000 42,1 37,2 79,3
31 Viking ProTech HP 41,7 37,6 79,3
33 Barum Bravuris 3HM 42,1 37,6 79,7
34 GT Radial Champiro FE1 42,8 37,3 80,1
36 General Altimax Sport 42,1 38 80,1
35 Gislaved Ultra Speed 41,7 38,4 80,1
37 Star Performer TNG UHP 1 42,8 37,4 80,2
38 Fortuna F2900 42,1 38,2 80,3
39 Effiplus Himmer II 43,2 37,2 80,4
40 Blacklion BU66 43,8 37 80,8
41 Goform GH 18 44,1 37,3 81,4
42 Nordexx NS9000 43,6 37,9 81,5
43 Delinte DH2 43,4 38,3 81,7
44 Rovelo RPX 988 44,4 37,7 82,1
45 Kleber Dynaxer HP3 44,7 37,7 82,4
46 EP-Tyres Accelera Phi-R 44 38,5 82,5
47 Radar Dimax R8 45,1 38 83,1
48 Formula Energy 46,5 37,4 83,9
49 Zeetex HP 1000 45,8 38,5 84,3
50 Tristar Sportpower Radial F 105 47,3 37,1 84,4
51 Achilles 2233 49 36,3 85,3
52 Autogrip Grip200 50,7 38 88,7

Sursa : autobild.de, tyrereviews.co.uk, tyrepress.com

Foto : autobild.de

Davanti Tyres

Davanti Tyres reprezinta un brand nou si inovator, lansat in 2015, care a cucerit rapid piata din UK. Proiectate de inginerii din Marea Britanie si produse in una dintre cele mai avansate fabrici de anvelope din lume, anvelopele Davanti sunt create avand in minte trei obiective : performanta, eficienta si confort.

Testate independent in Spania la IDIADA (Institute for Applied Automotive Research), rezultatele etichetarii UE pentru anvelopele de la Davanti rivalizeaza cu cele ale producatorilor traditionali premium, dovedindu-se ca ofera performante exceptionale pe carosabil umede si o calatorie extrem de linistita.

Cu o gama in extindere rapida, incluzand multe montari de nisa, Davanti Tyres produce anvelope pentru autoturisme cu dimensiunea jantei de pana la 22 inch, in completare cu o gama larga pentru  van-uri comerciale.

Oricare ar fi conditiile de drum, indiferent de cursa, conduceti cu anvelopele Davanti.

Sursa: davanti-tyres.com

Noul PremiumContact 6 impresioneaza in primele teste.

Cu cea mai scurta distanta agregata de franare pe carosabil umed si uscat, noul Continental PremiumContact 6, cu dimensiunea 225/50 R 17, a terminat in top prima parte a testului de anvelope de vara condus de revista AutoBild si s-a calificat in mod asteptat pentru a doua faza de testare. Numai primele 20 dintr-un total de 52 de anvelope, provenite de la producatori din Europa, America si Asia, s-au calificat pentru runda finala. Echipele de test ale revistei au montat anvelopele pe un automobil BMW seria 3 si au franata pana in stare de repaus de la 100 km/h pe drumuri uscate si de la 80 km/h in conditii de umiditate.La 69.9 metri, PremiumContact 6 a fost singura anvelopa care a ramas sub 70 m, atunci cand cele doua rezultate de testare au fost adunate impreuna (34.9 m pe drum uscat si 35 m pe drum ud). Cu aceasta noua anvelopa de vara, Continental acopera cu succes diferenta dintre o anvelopa de sedan cu grad ridicat de confort la drum si o anvelopa pentru modelele sportive si SUV-uri. Noul PremiumContact 6 combina cele mai inalte caracteristici de siguranta, cu un nivel ridicat de confort, performante de mediu bune si un raspuns precis al directiei. Rezultatul este un produs care ofera o imbunatatire a kilometrajului de pana la 15 procente si o reducere a rezistentei la rulare de cinci procente, fara a compromite caracteristicile de siguranta. Produsele premium de la Continental, cu caracteristicile lor de siguranta de nivel superior aduc o contributie specifica nemijlocita pentru o mai mare siguranta rutiera si, prin urmare, sprijina dirijarea producatoriilor de anvelope germani catre tinta de pozitionare pe termen lung: Vision Zero. Noul PremiumContact 6 este acum disponibil la dealeri in 70 de dimensiuni pentru jante de la 16 la 21inch pentru autoturisme si SUV-uri si va inlocui treptat cei doi predecesori ai sai, ContiPremiumContact 5 si ContiSportContact 5.

Sursa: continental-tires.com, tyrereviews.co.uk, tyrepress.com

KUMHO Tyre deschide prima fabrica in SUA

plant-3
Ceremonia de inaugurare-Macon, Georgia,USA

Corporatia Kumho Tire a inaugurat in mai 2016 prima sa fabrica de anvelope pe teritoriul SUA, la Macon, Georgia. Aproximativ 300 de demnitari au participat la ceremonia oficiala, printre acestia numarandu-se guvernatorul Georgiei – Nathan Deal, primarul orasului Macon – Robert Reichert, consulul general sud-corean la Atlanta – Seong-jin Kim,  presedintele Grupului Asiana Kumho – Sam-gu Park si CEO Kumho Tire – Han-Seob Lee. Constructia fabricii a inceput in mai 2008, a fost suspendata temporar ca urmare a crizei financiare mondiale si apoi reluata in 2014. Luand totul in calcul, Kumho a investit aproximativ 450 milioane de dolari in facilitatea de 80.000 de metri patrati, care se afla pe un teren de nu mai putin de 530.000 de metri patrati. Aproximativ 400 de angajati vor asigura o capacitatea de productie anuala initiala de patru milioane de anvelope, cu posibilitatea de a crestere la zece milioane de unitati prin programe suplimentare. Fabrica este dotata cu un sistem de productie automatizat de ultima generatie pentru a asigura o calitate optima si eficienta de fabricatie. Un sistem de urmarire avansat cu tehnologia RFID si vehicule uzinale fara pilot ghidate prin laser vor permite circulatia complet automatizata a produselor si controlul productiei in timp real, in conformitate cu principiul FIFO (First-In First-Out).  “America de Nord consuma 22 la suta din productia mondiala de anvelope, ceea ce o face cea mai mare piata pentru astfel de produse din lume. O baza de productie pe acest continent este o necesitate, daca vrem sa reusim, in incercarea noastra de a deveni un producator de top de anvelope” a spus Sam-gu Park in discursul tinut la ceremonie. Facilitatea din Macon este situata aproape de Aeroportul Atlanta (cele mai aglomerat din lume) si la 290 km de portul internațional Savannaha, fiind a sasea baza de productie Kumho in afara teritoriului corean – celelalte fiind in China si Vietnam. Productia se va concentra in primul rand pe fabricarea de anvelope normale pentru autoturisme, pneuri UHP si pentru vehicule utilitare usoare (inclusiv produse run-flat), cu dimensiuni de la 17 inci in  sus. 80% din productie va fi pentru montari OE, existand facilitati de productie pe o raza de 200 mile de Macon County pentru marci de automobile de top ca BMW, Daimler, GM, Hyundai si Volkswagen. Un procent din vehiculele echipate cu pneuri produse in aceasta fabrica vor fi exportate in Europa – noua fabrica permitandu-i companiei Kumho sa isi consolideze pozitia pe piata anvelopelor de inlocuire.

plant
Fabrica de anvelope Georgia Kumho Tire, USA

 

Sursa : kumhotyre.co.uk